Träning.

Hej. 
Det är så skönt för jag känner verkligen att jag har kommit igång med träningen nu. Jag tycker det är kul och har motivation varje gång jag går dit. Vill verkligen bygga muskler och jag känner att jag gör det. Jag tar mer på vikter efter varje vecka som går och man börjar till och med se lite muskler på mina armar. Förut tänkte jag bara "jag vill bara bli smal" utan att tänka på muskler. Men nu bryr jag mig inte om att vara smal. Nu vill jag bara ha synliga muskler för det är så förbannat snyggt! 
 
Jag idag efter träningen men en proteinshake i handen ;)
 
Hadebrahej.
2 kommentarer
Heeej

Hej! :) jag undrar hur lång tid det tog för dig när du tog din tungpiercing till du bytte från läkarstaven? Det kanske var längesedan men såg din video idag eftersom jag precis tagit en :)

Heeej

Hej! :) jag undrar hur lång tid det tog för dig när du tog din tungpiercing till du bytte från läkarstaven? Det kanske var längesedan men såg din video idag eftersom jag precis tagit en :)