Jullovet.

Hej alla som läser. 
Jag antar att ni har kommit hit för att läsa om hur mitt liv ser ut? Så det är det jag kommer skriva om.
Jag har ju inte bloggat på hela terminen, och jag kan inte direkt skriva ned allting jag gjort. Men den största "intressanta" saken som hänt är att jag och min pojkvän Simon gjorde slut.
 
Simons och mitt breakup.
Det var jag som gjorde slut eftersom jag insåg att jag bara mår dåligt av att ha ett distansförhållande. Eftersom att Simon inte ville göra slut så bestämde han sig för att bryta kontakten med mig då han inte klarade av att se vad jag gjorde. Sedan gick det någon månad och jag började förstå att jag inte bara kunde ta Simon för givet. När vi nu inte hade någon kontakt började jag sakna honom på riktigt och klarade inte mig utan honom. Så jag försökte ta kontakt med honom och han svarade. Jag åkte över till Gotland så vi kunde prata och det gjorde vi. Vi har pratat väldigt mycket om allt detta i flera veckor. Vi var båda arga på varandra för saker vi gjorde under tiden vi inte var tillsammans, men vi löste det och sedan blev vi tillslut tillsammans igen. Så där har vi historian om vårt "breakup". 
 
 
Julafton.
Min jul var perfekt. Jag firade den tillsammans med familjen och mina sysslingars familj. Mina sysslingar är barn, och det är alltid roligare att fira jul med barn än gamlingar. Barn uppskattar julen mycket mer och blir glada för varenda liten sak dom får. Jag fick dock inte så mycket packet. Jag önskade mig bara pengar och det var det jag fick, så min Jul bestog utav kuvert. Men jag blev jätteglad för det!
 
 
Nyår.

Mitt nyår firade jag på en fest i Norrtälje hemma hos Ebba. Jag tog med mig Simon och hans kompis birk kom också. Det var superkul hela kvällen. Jag och Simon hade ett litet experiment att vi skulle låtsas som att vi inte var tillsammans, och så skulle vi se hur många som kom och raggade på oss. Men det failade eftersom att ingen kom  och raggade, och vi ville vara med varandra. Så det blev vi tillsut på festen "haha". Det var bestämt att vi alla skulle få sova hemma hos Ebba, men när vi hade precis gått och lagt oss, kommer Ebba in och säger att vi måste dra, för hennes syster var påväg hem. Då fick vi alltså bege oss mot busshållsplatsen med fler folk (fulla som vi var) och sitta på bussen påväg hem i en timma. Jag, Simon och Birk var hemma klockan åtta på morgonen och fick trängas ihop i min intesåjättestora säng. Dagen efter vaknade vi halv 4 och då drog vi till donken och käka. Haha så såg mitt nyår ut.
 
IKVÄLL.
Igårkväll och ikväll är jag med Ebba. Vi spelar tv spel och äter godis. Puss.
 
 
Puss. 
2 kommentarer
Maja <3

Kul att du börjat blogga igen, hoppas det håller i sig :)

Alba

Jag bor i Norrtälje ❤️