Helgen

Hej allesammans! 

Tänkte berätta lite om vad jag gjorde i helgen. Så här kommer det:

Fredag kväll: Jag var på Oscarsteatern och såg teatern "Kom igen Charlie". Musikalerna i klassen hade massa biljetter över, så jag snodde till mig en. Och den var fantastiskt bra gjord. Däremot vet jag inte om jag tyckte den var så superkul. Jag är inte någon som sitter och asgarvar till komedier eller roliga föreställningar. Även fast jag tycker det är kul så skrattar jag inte. Tänker lite mer "det där var lite lustigt". 
Lördag: Jag vaknade i tid och åt min frukost. Sedan åkte jag, mamma och pappa in till stan där vi skulle möta lite släkt, och med dom skulle vi äta på en vegetarisk hälsorestaurang. Det var otroligt gott och kommer förmodligen äta där fler gånger. 


Sedan kom Ebba hem till mig och vi åkte nästan direkt hem till Ebbas kompis Emil som också bor i Tyresö, på vägen mötte vi upp Albin också. Vi fyra hade jättekul då vi spelade ett sällskapsspel som heter "med andra ord" och såg på en skräckfilm som faktiskt inte var så jättebra. Sedan åkte jag och Ebba hem och somna gott i min säng. 


Söndag: Jag vaknade vid 10 och gick upp och gjorde en omelett till mig själv medan Ebba låg kvar och sov. 

Sedan åkte Ebba hem och jag åkte och tränade med mamma (leg day). Sen kom vi hem och åt världens godaste köttgryta som pappa hade gjort. Efter det har jag bara kollat på datorn hela kvällen och chillat! Inte mer med det! 


Hadebrahej!

1 kommentar
Celine

Hej💗