Helgen i bilder + text.

Hej hej!

Igår kom Isabel från Gotland hit. Vi drog hem på middag hemma hos Sara. Där var Elin, Vanja, Karin och Elina. Vi hade jättetrevligt och åt kött med pommes. Så gott var det.
 
 
Efter det drog vi till kungsträdgården, och ja, det var då SIZE IN THE PARK var. Vilket var såå jävla awesome. Jag hade jättekul, men mestadels av tiden bestod av att leta efter allihopa. Man njöt aldrig riktigt av musiken. Men vi hade grymt kul iallafall. 
 
Sen idag (söndag) åkte jag och isabel in till stan. Där shoppade vi lite och jag hittade en jättefin tröja från bikbok för endast 75:- 
 
Efter det drog vi till Jensens och åt, och sen var det adjö till Isabel och hallå till plugget.
Så nu har jag suttit och pluggat hela kvällen lång till ett prov jag ska ha imorn. Fick hjälp av Simon via skype (tack)<3. 
 
// Lovisa ♥
 
0 kommentarer