Liv nu. Liv i framtiden.

Hej bloggen.
Jag tänkte berätta lite vad som händer i mitt liv för tillfället. 
 
Min pojkvän och jag.

Jaa Simon har jag "känt" i ett år unigefär. Det var inte förens det senaste halvåret nu som jag börjat känna honom på "djupet". Och jag tror det är en av det bästa saker som hänt mig i mitt ynkliga lilla tonårsliv. Att ha fått lära känna hans härliga personlighet känns otroligt eftersom jag vart kär i honom enda sen jag såg han. 
Nu är vi ett par och är väldigt nykära. Fast Simon bor på Gotland och jag bor i Stockholm så vi har ett distansförhållande. Men det har funkat än så länge, så jag hoppas på att det kommer funka i framtiden också. 
 
Sen i sommar ska jag följa med Simon och hans familj till Kreta i en vecka. Resan kostade unigefär 6000 och jag betalade hela resan själv. Känns bra. 
Jag älskar honom mer än mycket annat i mitt liv och han har blivit som en bästis #2. Är även väldigt glad att han fungerar bra med min familj och mina vänner t.ex Mimmi och Linn. Man märker att vi alla är lika galna och konstiga. 
 
 
Mitt nya liv i Tyresö.
 

Ja, som ni kanske inte vet så har jag bott inneboende det senaste året. Jag har alltså bott själv i Stockholm inneboende medan min familj har bott på Gotland. Men nu ska vi (dom) flytta till en jättefräsh lägenhet i Tyresö! Det ser jag så mycket fram emot. Att få ett nytt rum och få inreda det. Men speciellt att få bo med mamma och pappa igen. Att slippa laga mat till sig själv varje dag. Det är så himla tråkigt att sitta och äta själv. 
Jag har även fått ett dansjobb i tyresö som barndanslärare! Jag var på audition i Stockholm och dom tyckte jag var "kanonbra" så dom ville ha mig direkt! Känner mig lite smickrad! 
 
SÅ. Livet rullar på. 
 
// Lovisa ♥
 
0 kommentarer