Tisdag

Såg klart på första säsongen utav Pretty Little Liars och "lovade" mig själv att försöka att ha ett break från det idag.. men vi får se hur det går. Tisdag idag och jag har varit på väldig bra humör idag, speciellt under engelskan då jag och Jamie satt och pratade med våran lärare om psykologi under ungefär hela lektionen. Min engelska lärare är den bästa! Ska även på Zumba med Fanny senare ikväll...brukade älska att gå på Zumba i Åhus, men har inte blivit av att jag eller Fanny gått här nere. Men vi ska ge det ett försök. Ett roligt sätt att träna utan att tänka på det... även om det är sjukt svårt att hänga med.
 
Jag tänkte även säga att jag ska fortsätta med USA del 2 som kommer komma upp förhoppningsvis imorgon. Jag har inte glömt det utan bara inte haft tid att sitta ner och bara skriva, lägga över bilder osv. Men del 2 kommer komma upp inom 24 timmar och då berättar jag om New Orleans.
 
En selfie i New York.
 
0 kommentarer