I'm back!

Ja.. det blev en lång blogg paus för mig, som inte hade planetar att ta en blogg paus.
Men livet kom imellan och jag glömde seriöst helt bort bloggen i en månda, sånt som händet ibland.
Så jag ber så hemskt mycket om ursäkt till alla er tappra läsare (om det fortfarande finns några) för den urdåliga uppdateringen den senaste månaden.
 
Vad som hänt sen sist?
Massa saker faktiskt, men det är mest små saker som jag hittat på.
En utav mina bästa kompisar här nere flyttad till Canada, vilket va riktigt trist. Men som det ser ut just nu så ska jag åka och hälsa på han i jul så det känns ändå "okej".
Jag har varit på santosa och solat och badat.
Jag va på födelsedags fester.
JAG flyllde hela 18år förra fredagen och kom in i "vuxen-livet".
Sen har det inte riktigt hänt så mycket mer spännande saker i mitt liv.
Men jag njuter och mår underbart bra! ♥
 
Bildbomb med bilder som summerar min månad,
 
 
0 kommentarer