Godmorgon

Är hemmkommen efter en natt hos Paloma.
Va längesen jag sov där nu så det va dags att ta igen det! Vi firade hennes födelsedag lite (som va för två veckor sedan) då hon nu är 18år. Så vi åt tårta och drack lite champagne med hennes föräldrar.
Jag har dock inte kommit på vad jag ska ge henne än, vet att jag är två veckor för sent men vill komma på något bra att ge henne. Man blir ju bara 18 en gång så måste komma på något bra att ge henne.
Va i alla fall en lyckad kväll med film mys.
 
Nu är jag hemma och ska börja plugga inför mina exams som startar på måndag.
Har inte riktigt börjat plugga och gå igenom allt och känner att jag gör allt för att skjuta upp det just nu, haha.
Men bättra att ta tag i det nu än att sitta kvällen innan och försöka memorera allt vi lärt oss sen i början av året.
 
 
 
0 kommentarer