Briard

Jag hade en hund förut som hette Chiefen men som gick bort för några år sen. Och jag har alltid velat ha en ny hund enda sen dess.. men det hade inte känts rätt att ha en hund här nere på 21:a våningen och i 30graders värme. Men jag försöker alltid lite då och då att se lite extra snäll ut och fråga pappa om han är helt säker på att jag inte kan få en hund, haha! Men när jag väl flyttar hemifrån, dåså.. så ska jag allt köpa mig en liten fluffig boll till husdjur. Har redan bestömt vilken ras, vilket kön och namn.. förberädd tjej här. Chiefen var en briard, och dom är min absolut favorit ras, så himla fina! ser ut som om man är ute med en björn/hårboll.Ska deffenitivt skafaf mig en egen hund om ett par år och en briard ska det vara. Har någon av er hund? och vilken ras isåfall?
 
titta bara så underbara dom ser ut!
 
hittade bara en bild på chiefen på min data, finaste hunden någonsin!
 
 
0 kommentarer