Kissie vs Foki

Jag har länge tyckt mer om Kissies blogg än Fokis. Men jag har börjat att tycka att Fokis blogg är bättre och roligare nu. Kissies blogg är bra och så men hon är för ytlig nu (hon e kaxig och skriver ofta skit om andra), Foki är snällare på sin blogg och skriver typ ALDRIG skit om någon om man säger som så. Och Foki är mer naturlig på utseendet än Kissie, Kissie har hållt på att operera läpparna och brösten och det har inte Foki. Nej, jag tycker inte att Kissies blogg är lika bra längre. Fokis blogg är bättre enligt mig! För hon är inte som dom andra `` stora bloggarna´´ (paow , dessie och kissie) för att hon är inte blond, hon skriver inte skit om någon annan på sin blogg, hon skriver inte typ varje helg att hon ska ut och supa eller något sånt! Utan hon skriver lite om vad som helst (det göt ju så klart dom andra med) och brukar lägga upp jätte snygga och coola bilder. Så för mig så är Foki en bättre bloggare ( och coolare) än Kissie. Men om någon hade frågat mig för typ ett halv år sen vilken bloggare jag mest tyckte om av Foki och Kissie så hade jag svarat typ så här ``- Eh.. Kissie så klart? Varför ens fråga när ni säkert redan visste svaret!? :O :S´´ Men nej....nu har jag tänkt om jag jag tycker att Foki är MYCKET bättre än Kissie!! Men det är klart jag tycker fortfarande att Kissies blogg är bra.

Lite bilder på både Foki och Kissie...vem tycker ni är bästa bloggaren och sötast? Säg gärna vad ni läsare tycker :)


Foki





Kissie






Kolla in deras bloggar:

http://fokis.se

http://kissie.blogg.se




Puss&Kram Mimmi
10 kommentarer
isabelle | fotoblogg

FOKI!

Anonym

hello?

kissie har nt opererat läpparna bara förstorat dom -.-

Elisse

FOKI FOKI FOKI FOKI :D<3 I laaave hööör

Lollo

seriöst vem som helst annars kan ju se ut som kissie?

Foki!<33

Moa!

FOOOOOOOOOOOOOKI!

timmi

det er det dummeste jeg har hørt, alle kan ikke se ut som kissie,men alle kan se ut som fookie.

lina

fokis blogg är bäst och jag tycker foki är sötast. men alexandra är också söt! :)

Emina

båda är super fula prutt på er fula blogg har ni bajsat på den

någon

foki lätt!!

Amanda

Emina vafan e de för konstigt beteende du har då?