Solen tittade fram bakom molnen

Godmorgon alla fina!
Vaknade kl 8 imorse utav Lovisa som skulle upp och jobba sin första jobbdag den här sommaren. Men jag somnade om lika snabbt som jag vaknat, bra kompis där ja! Sen vaknade jag vid 9 igen för att följa med Linn på ett ärende inne i stan. Nu sitter jag ute i solen och njuter utav dom varma vindarna som kommer lite då och då. Har ju varit rätt så dåligt väder dom senaste dagarna här på Gotland, men nu så tittade solen fram bakom molnen så passade på att gå ut och sätta mig med datorn istället. 
Lovisa slutar jobba vid 3 tiden så innan dess ska jag möta upp Alexandra för en snabb fika i stan så jag hinner säga hejdå till henne innan jag åker imorgon. Lite sorligt men det ska bli skönt med en liten tjejstund med massa skvaller. 
 
 
0 kommentarer