J&J

Gokväll!
Klockan är halv fyra på natten här och jag kan inte somna, jag borde egentligen försöka att somna så att jag vänder tillbaka dygnet och kommer in i tiden här...men det kan jag ta itu med någon annan dag.
 
Jag har fått lite bildern från sommaren av Jonna, jag vet inte om jag kommer skriva så mycket om sommaren för det kommer bli rätt så mycket. Men jag har spenderat typ hela denna sommaren med Jonna (när jag va i åhus). Dels för att Filip jobbade nästintill varjedag från morgon till kväll, så då blev det automatiskt att jag och Jonna  hängde 24/7. Sen har vi haft sjukt roligt tillsammans, det finns nästan ingen (förutom Lovisa) annan som jag kan spendera varje dag med i en månad utan att tröttna eller irritera mig på den, men det gjorde jag inte med Jonna. Utan om jag va utan henne i en dag, så saknade jag henne.
 
Det kanske kommer ett inlägg längre fram om min sommar, men tills nu så får ni njuta utav några bilder från sommaren. Det kommer fler bilder framöver.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
0 kommentarer