Liv nu. Liv i framtiden. #mimmi

Hejsan!
Lovisa har ju uppdaterat er alla om vd som händer i hennes liv, så tänkte göra samma sak. 
Som ni säkert redan vet så är jag i Sverige nu över sommaren och hälsar på mina kompisar och min mormor&morfar och min farmor. Jag befinner mig just nu på gotland hos Lovisa och har hunnit med att träffat min farmor med. Jag har redan varit här i snart över en vecka och måste tyvärr åka iväg på tisdag och sen dröjer det ett år tills jag får träffa Lovisa igen. Är alltid jobbigt att tänka på det, men det gäller att ta vara och njuta av tiden vi får med varandra. Och när vi väl ses så känns det som om vi aldrig varit ifrån varandra.
 
Sen på tisdag åker jag vidare till Åhus, där jag ska bo hos Filip i ca 3 veckor. Han kom ju till mig i Singapore för bara 3 månader sedan, men har saknat han något enormt så ska bli kul att spendera en del av sommaren hos han. Sen sista veckan innan jag åker tillbaka till Singapore ska jag spendera hos min mormor&morfar. 
 
Sommaren känns väldigt kort när man måste dela upp den i olika delar och resa runt i Sverige, men det blir väl så när man bor i en annan världsdel och ska försöka att hinna med allt på en så kort tid. 
 
 
 
 
1 kommentar
Crazie -

Hihi vilken söt & charmig bild! Ha det så mysigt i Åhus :3