Sov dags

Jag har bäddat ner mig för läggdags och tänker somna till One Directions This Is us.
Jag har sett den typ tusen gånger nu men, den är så mysig på något sätt...
speciellt att kolla på precis innan man ska somna. Jag försökte kolla på You're Next som är en skräckfilm
men efter 5 minuter så bytte jag till one direction. Jag brukade verkligen älska skräckfilmer och kollade på dom jämt, Saw va mina favoriter och kunde kolla på dom utan problem. Brukade alltid ligga inne på mitt rum helt själv och kolla på skräckisar. Men nu har jag inte kollat på skräckfilmer på ett tag så det känns lite läskigt att börja.
Så ikväll får det bli en lugn kväll.
 
Mår även bättre idag!
Tror jag kommer bli helt frisk inom 2 dagar, vilket är jätte skönt.
Får lite ångest att ligga inne hela dagarna när man ser hur fint sommarväder det är ute.
Inte för att jag får sola eller bada nu pga min tatuering. men ändå.
 
 
 
0 kommentarer