Min tatuering

För 8 år sedan så gick min farfar bort i cancer.
Jag va bara 9 år och stog min farfar väldigt nära.
Och jag vet att om han hade levt idag så hade vi varit ännu närmare än vad vi va.
Han va en underbar människa och en fantastisk farfar.
Så för några år sedan så bestämde jag mig för att dagen då jag fyller 18, eller får tillåtelse av min mamma och pappa, så skulle jag tatuera in "Ta det vackert" i nacken.
Det va något speciellt han alltid sa innan man skiljdes åt,
så istället för att säga "va försiktig" så sa han "ta det vackert"
 
Så när vi va på våran USA resa, så va ett utav vårat stopp New Orleans,
vilket va min farfars favorit ställe på jorden. och jag kan hålla med han, stället är helt otroligt!
Så jag övertalade mamma och pappa om att ge mig tillåtelse till att göra tatueringen när vi va där.
För att göra det extra speciellt.
Vilket jag fick.
 
 
0 kommentarer