Valentine's Day ♥

Glad allahjärtansdag alla fina ♥
Jag vet att många tycker att alla hjärtansdag är en onödig och töntig dag och om man inte har en partner så blir man depprimerad. Jag vet inte hur det är med er, men jag tycker det är en sjukt gullig dag. Jag är singel och har inge problem med att "fira" alla hjärtansdag ändå. Jag skulle egentligen på dejt med Paloma som vi gjorde förra året, men för att hon har pojkvän nu så tänkte vi att det va mest rättvist att hon skulle tillbringa dagen men honom haha. Så istället ska jag hem till Maria och ha filmkväll med henne och Fabrizia.
Så för mig är det ungefär som en vanlig fredag men på nått sätt så känns det som en mysig dag. Om jag hade haft en pojkvän hade jag förmodligen velat hitta på något romantiskt eller så, men jag tycker att alla hjärtansdag är en dag då man kan mysa lite extra, njuta av att kärlek finns... även om man är singel.
Så alla som säger F*** alla hjärtansdag, sluta tycka synd om er själva, man blir bara depprimerad utav det.
 
 
0 kommentarer