uppdatering

Gokväll!
Tänkte uppdatera er lite om varför jag inte bloggar just nu och vad som har hänt sedan sist.
 
Jag befinner mig just nu i Åhus och bor hos Filip och vissa dagar hos Jonna. Filip jobbar nästintill varje dag. Så medans jag och Jonna verkar vara dom enda ungdomarna i Åhus utan sommarjobb så hänger vi med varandra inprincip varje dag, varje timme på dygnet, och hittar på våra egna äventyr. Vilket är as skoj. Har även hunnit med en tripp till Karlskrona där Samuel har befunnit sig under sitt sommarlov, så jag va och hälsade på han i 5 dagar, vilket va helt underbart. 
 
Jag har inte tillgång till data så jätte ofta för vi är oftast ute på dagarna/nätterna, så det blir inte så mycket häng vid datorn utan jag checkar mest facebook och instagram på nåns mobil. Så därför har inte jag bloggat något sen jag kom till Åhus, plus att jag har ingen fungerande mobil (förutom min gammla nokia mobil som jag har så att jag kan ringa eller smsa) så det har heller inte funnits någon tillgång till att lägga upp bilder till bloggen heller, vilket jag personligen är väldigt trist. För det är mest bilderna som är roligast med bloggar. 
 
Jag kommer förmodligen inte blogga så mycket mer innan jag åker hem till Singapore den 29e, men när jag är tillbaka i mitt rum och ligger och degar på sängen så kommer jag berätta allt om min sommar! 
 
Hoppas att ni njuter utav den fina (varma) sommaren, så ska jag försöka kika in nån gång till innan jag beger mig hemmåt till andra sidan jordklotet!
 
Pussar&Kramar ♥
0 kommentarer