Home Sweet Home

Är hemma i Singapore.
Jag landade vid halv tre tiden på eftermiddagen här i Singapore, flygresan gick bra och jag sov mesta dels utav tiden. Men när vi kom hem till lägenheten så hann jag bara ta en snabb dusch innan jag slocknade i min säng. Åh som jag längtat efter att få ligga i min egna säng, helt underbart va det. Jag vaknade vid halv sju tiden på kvällen av att vi skulle ut och äta, men jag kände att jag inte orkade följa med så jag stannade hemma istället och värmde en pizza som jag åt samtidigt som jag kollade på Pretty Little Liars. Har kommit lite efter nu när jag varit i Sverige och inte riktigt haft tiden till att kolla på dom nya avsnitten.
 
Senare på kvällen kom Samuel hit, så vi åt lite godis och snackade. Senare när mamma, pappa, Fanny och Agnes (fannys kompis som är här och hälsar på från sverige) kom hem så blev det film tajm med Fanny och Agnes. Känn ingen sorg fick kvällen sluta med.
 
Nu är klockan 04:28 här på natten och jag har fortfarande inte somnat. Jag har försökt att somna men det går inte, kan vara för att jag sovit hela dagen, men hade varit skönt att somna i tid inatt så att jag kommer in i rätt tidsrythm. Men tror inte det blir ikväll.
 
 
0 kommentarer