Min mobil dog

HOLA!
Jag har nu haft en veckas lov... men jag har legat nerbäddad mesta delen av tiden då jag fick världens förkylning redan innan lovet. Nu mår jag bättre och igår va jag på BBQ med några från skolan vilket va helt okej kul och senare på kvällen åkte jag hem till Paloma där jag sov över. Så detta lovet har varit väldigt lugnt, vilket är rätt skönt ändå nu när det kommer bli sjukt mycket i skolan framöver.  
 
Jag kom hem för nån timme sen och ska nu börja fixa med min mobil och överföra alla bilder musik osv till dator.
För ca 2 veckor sedan så va jag så klantig och tappade min mobil i toaletten så den fick fuktskador och slutade funka men nu har den börjat funka igen men ska överföra allt från mobilen till datorn innan den bestämmer sig för att dö igen. Så jag använder min pappas iphone just nu så därför har jag brist på bilder för har inte riktigt gjort mibilen till "min" eller vad man ska säga.
 
en gammal bild på mig i brist på bilder.
 
0 kommentarer