Jag har sagt det förr men jag säger det igen...

Jag ska få hål i navlen!!
jag vet inte om ni mins men ibörjan av året
så gjorde jag ett inlägg om att jag ville ha hål i nalven
men jag inte fick av mina föräldrar men att jag skulle
försöka övertala dom tills jag hade fyllt 15år så när
jag fyllde 15 skulle få det då...
fast jag lyckades övertala dom så jag får det imorgon!
Fast tro mig...det tog tid!
Men nu är det inte lång tid kvar...bara några antal timmar kvar!
Och såklart ska Lovisa följa med! Måste ju ha en kompis som sitter
brevid mig och kan hålla mig ihanden! Frågan är bara vem av oss som kommer
få mest ont? Jag för att dom ska sticka en nål genom min naven...!
eller Lovisa för att jag förmodligen kommer klämma sönder hennes
lilla hand för jag kommer vara så nervös...? tja, det återstår att se imorgon ;)




Pusss Mimmi<33
1 kommentar
miRa -tildas största fan ,, <333

Hhihihi, Lycka till !

Hoppas att det blir fint :)(L)



& kläm inte ihjäl din kompis nu. ((L) ;D xd



kram / miRa