Då va man konfimerad!!! :D <3

Hejhej!
bloggade ju inget igår, hann nämligen inte för jag
konfimerade mig igår!!!!! Så då va det midda här hemma efter och
sen blev det aldrig att jag bloggade nått.
Men i alla fall...har inte hunnit lägga in bilderna på datan än, så det kommer nog bilder
på konfirmationen senare nån dag :) Jag trodde aldrig att det skulle bli lite
sorligt att konfimera sig...men jag kommer sakna alla ass mycket!  :(
hade så sjukt kul!! Speciellt i england!!!! :D Och nu är det över :(
Kommer kännas lite tråkigt, men ändå skönt...nu är det över den, stora dagen jag har väntat
på under hela tiden jag gick och konfimerade mig är över....och nu längtar jag bara tills imorgon!!
Ska ju få min konfa present av mamma och pappa då!! :D HÅL I NAVLEN!!!!!!!!<3 Fatta vad
nervös jag e för att det ska göra så sjukt ont så att jag börjar gråta  ;) men det går säkert bra...eller?


hittade två bilder från efter konfan...hah ja vet jag ser inte klok ut på dom men det får gå ändå ;)

Pussss Mimmi<333
1 kommentar
Anonym

Vrf konfirmerar du dig nu ?

är du inte en 96a?