VILL INTE!!!!! :'(

Asså jag kan inte hjälpa det men jag har varti på gråt humör i två dagar nu!!! :O :(
Men jag har inte gråtit än men jag har bara velat lägga mig på sängen och stor gråta!
Känns hemskt! ska nog göra det ikväll...kanske känns bättre sen? Men jag vill gårta med nån som typ med lovisa men på nått sätt så har det aldrig hänt (att jag har gråtit med lovisa) på våra 6år tsm! ;O Men asså jag vill gårta för att jag ska flytta till sommaren!! :'( och jag vill värkligen inte flytta..jag ville det innan jul (har ingen anning om varför!?) och jag ska liksom inte bara flytta in till visby utan till SKÅNE!!! :'( tänk er SKÅNE !! DEt skulle va helt okej om jag bara skulle flytta till visby eller nått annat ställe här på gotland, men nu e det inte det..utan till fastlandet till skåne!!! FAAAN!!! vill inte! :(:'(:@



Pusss Mimmi<33
1 kommentar
→ YOULIA

många har tjatat på mig att jag ska börja blogga igen, och jag har velat men kännt att jag inte haft tid.

men nu har jag iallafall lite mera tid så jag tror det ska funka igen :))



SÅ NU BLOGGAR JAG IGEN ! :D

kolla gärna in. (: