Ätit för mycket godis! / Skolarbete om godis?

Hejhej! Sitter här och smaskar i mig godis. Fast jag mår skit illa har ätit för mycket godis!! Måste be mamma ta bort godispåsen så att jag inte ska äta mer för då tror jag fan att jag kommer att spy! Och det kommer inte att bli så kul då...haha ;) Men gott va det med godis :)  


Jag håller på med ett skolarbete på svenskan och då ska man skriva en liten bok om sig själv. Och så har vi ett papper där det står massa kapitel titlar som vi ska ha.Och ett av dom heter  `` Mitt förhållande till godis...´´ haha. Och vad ska man skriva om godis liksom? Men tja jag har och kommer alltid att ÄLSKA godis, i alla fall choklad :D  Men jag undrar verkligen om jag kan skriva ett helt kapitel om bara godis? Eller ja kanske ? Får väl se. Jag har alltid svårt att börja skriva men sen när jag väl är igång så är det väldigt svårt att stoppa mig innan jag e klar. Som tex här på bloggen. Det är väldigt sällan jag lägger in långa inlägg och roliga haha....oftast blir det  `` hej idag så har jag varit med lovisa  hejdå ´´ Hur kul är det att läsa varje dag igentligen!? Och jag kan inte fatta att jag inte har kommit på det tidigare!?!? Men nu så ska det bli ändringar på det (ska i alla fall försöka) ska försöka att lägga in minst tre långa och roliga saker på bloggen på en vecka(+ lite mer bilder och kanske videoinlägg då och då). Jag kan inte låva något än men jag ska göra allt för att försöka i alla fall! Eller i alla fall lägga upp mer på en dag och mer bilder och så...Jag som själv brukar läsa andras blogga skulle ju inte tycka att det va roligt att läsa en blogg där det bara stog varje dag `` hejsan! idag så har jag varit i skolan och varit med lovisa puss&Kram´´ så varför ska ni då läsa det på min och lovisas blogg!? Haha neej det ska ni inte få behöva göra mer!!!



Puss&Kram Mimmi<3

0 kommentarer